23:23



Inte helt fel att börja lovet med parkhäng i solen tillsammans med mitt hjärta. Drack årets första is latte (så gott!!) och bara njöt av att jag har flera dagars ledighet framför mig. Efter mysigt häng hemma hos honom så pussade jag honom hejdå (fuskisen drar till spanien i några dagar) och satte mig därefter på bussen rullandes hemåt. Hängde framför kvällens avsnitt av bb och nu håller jag (redan!) på att slockna. Så nu hade faktiskt tänkt krypa ner under täcket. Imorgon ska jag äntligen få spendera lite tid med linnsan, fiiiiiint. Godnatt, puss!

Kommentarer
Postat av: heba

vad trevligt :D ha ett skönt lov <3

Postat av: Louise

Heba: Haha tack så mycket Heba, desamma! <3

2012-03-31 @ 17:15:05
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0