120724



Börjar med att säga att jag tänker inte be om ursäkt för dålig bloggning. Brukar bli så för mig på sommaren. Man tar dagarna som dom kommer, och bloggning är inte prio 1. Inledde helgen med en heldag med prinsen, sa hejdå osv med tanke på att han åkte och vi ses först om en månad. Spenderade därefter hela helgen tillsammans med syster. Häng i stan, solning och en massa mys. Igår kom jag hem och det första jag gjorde var att placera mig i en solstol. Efter xantal timmar drog jag ut för en springtur. Kvällen, natten och hela färmiddagen spenderades med Linn. Hängde i solstolen även idag och ska strax iväg för en springtur. Ikväll står SATC på schemat. Imorgon blir det andra festligheter. Gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0