MONDAY02



Andra april.. ena stunden snöar det, andra stunden skiner solen.. föredrar såklart de sistnämnda. Vill ju faktiskt ha vår på riktigt nu. Påtala om något helt annat så har jag tröttat på hur mina bilder blir när jag lägger upp dom här på bloggen. Trots hjälp från söta Antonia så får jag inte kläm på det.. vill få bloggen såkallat mer "bred", så att bilderna blir större..men icke. Får försöka pilla lite mer med det helt enkelt och se vart det leder. Är det någon av er som vet hur man gör så skulle jag verkligen uppskatta lite hjälp.
Nej nu ska jag gå ner och mixa ihop en smothie, puss. 
Ps. Har gått och skaffat twitter, följ mig där på @Lsanderberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0