closing time



Börjar med att säga att jag har haft en riktigt bra helg! Den startade i fredags med att efter skolan så drog jag och Fanny ut i stan, fikade och kollade runt. Hittade en söt topp jag visar någon dag framöver.
Igår så drog jag in till stan, mötte upp min fina syster så kollade vi runt lite. Därefter käkade vi på vespa och sen blev det bio, Friends with Benefits är verkligen en film jag rekomenderar. Sjukt bra!!
Vaknade upp hos syster imorse så drog vi ner och käkade frulle på ett fik ute i solen, övermysigt. Nu ska jag plugga lite spanska är det tänkt. Puss

Kommentarer
Postat av: Mathilda Martinsson

Gud så länge sen det va man såg dig!! Hur har du det? Trivs du bra på skolan och så?:) kram

2011-09-26 @ 14:54:49
Postat av: Louise

Hej Mathilda!

Var ett tag sedan jaa.. men jag mår super! Trivs riktigt bra på min skola, mitt typ av folk and so on. Hur är det själv, allt bra med dig? :)Kram

2011-09-26 @ 18:55:42
URL: http://wwwasiam.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Va härligt!:) Jadå allt bra med mig!

roligt att du uppdaterar så bra på bloggen förresten:)kram

2011-09-26 @ 20:17:58
Postat av: Louise

Skönt ju!

Tack, roligt du tycker det. Du har ingen blogg längre eller? :)kram

2011-09-26 @ 22:29:01
URL: http://wwwasiam.blogg.se/
Postat av: mathilda

Nej det har jag inte. men håller på att göra en ny!:)

2011-09-27 @ 15:11:49
Postat av: louise

okej låter bra ju!:)

2011-09-27 @ 22:51:58
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0