1 week

Godmorgon mina fina!
Har inte bloggat på en vecka men har inte haft så mycket att säga egentligen.
Jag borde vara bättre på detta egetnligen, så som att lägga in kollage, dagens osv men blir bara inte så. Därför berättar jag om mina dagar vilket inte alls är intressant. Men men.. okej nu låter jag riktigt bitter men är så otroligt trött. Jag praoar nämligen på svt (igår, idag, imorgon) då jag har gått upp klockan tre på natten för att åka hemifrån klockan tio i fyra för att sen vara här vid halv fem = trötthet.
Imorgon har vi i alla fall vår lärarmiddag vilket jag ser fram emot och sen på onsdag slutar vi, så otroligt skönt!
Nu ska jag gå iväg och öva på en sändning, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0