day 06 – your day

det är fredag och humöret är på topp som ungefär alla andra fredagar. vaknde upp och gick ner och käkade frulle, mina underbara flingor kellogs k strawberry and dark chocolate och kaffe. gick upp igen och tvättade ansiktet, gjorde ansiktsmask och lockade håret. därefter sminkade jag mig, drog på mig kläderna och gick till bussen. i skolan blev det engelska, svenska och historia film på slutet. tog sen bussen hem med linnsan och vi har bara softat nu. senare ikväll blir det käk sen drar vi iväg på bio för att se the town, awsome!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! måste bara fråga, när går du upp? du verkar hinna med så mycket på morgonen och jag fattar inte hur du får tid :) haha

2011-01-14 @ 17:25:15
Postat av: louise

anonym: haha jag går upp ca halv sju då jag sen tar bussen tio i åtta haha! :)

2011-01-14 @ 18:11:46
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0