day 01 – introduce yourself

ehm ja hej får man väl börja med, louise heter jag och är femton fyllda höstrar född i tecknet skorpion. bor längst ner i skåne tillsammans med min lilla familj papps, mamms och min lillasyster. sen har jag även en storebror och storasyster som dock är typ vuxna och flyttat hemmifrån för längesedan. tiden då jag inte är i skolan så tränar jag boxning vilket jag har gjort sedan jag var elva år, något jag älskar väldigt mycket då jag även går matcher då och då. sen umgås jag med mina fina vänner, skrattar så man får kramp i magen, fikar aldeles för mycket och shoppar för pengar man knappt har. pysslar med mina listor på spotify, tar promenader längs stranden, pratar lite för mycket i telefon och drogar tvserier i alla olika former.
som person som så skulle jag nog säga att jag är omtänksam och snäll, vet inte hur folk uppfattar mig nu men för något år sedan så kan man nog säga att folk inte alls uppfattade mig så, lite mer åt det bitchiga hållet förmodligen dock brydde jag mig inte så mycket om det. men jag skulle nog vilja säga att jag alltid vill och försöker göra så att mina nära och kära mår bra. det vill väl egentligen alla men tycker det är väldigt viktigt att man verkligen visar det på ett tydligt sätt.
sen skulle jag se mig själv som en öppen människa som inte är så speciellt blyg och att jag har en ärlig inställning till det mesta och inte är rädd för att säga vad jag tycker. jag orkar inte lägga så mycket tid på att vara rädd vad andra tycker om mig helt enkelt, de får tycka vad de vill egentligen.
jag kan inte säga att jag tror på gud jag tror mer på ödet, att allt händer för en anledning.
sen får jag väl ta och berätta om mina sämsta sidor och en av dom är att jag är rätt bortskämd kanske inte överdrivet men lite bortskämd är jag allt, sen suuuger jag på att göra saker jag har sagt att jag ska göra typ "imorgon lägger jag in dagens outfit" - händer otroligt sällan att den där bilden på kläderna verkligen kommer in sen.. haha.
sen tillsist så väljer jag att nämna femton saker jag verkligen älskar - musik, nära&kära, kläder&skor, italien, latte, spotify,brunch, sherman moore som karaktären derek morgan i criminal minds, nagelack, värme, hoodie lånad av en kille, zlatan, the cobrasnake och vad är inte de två sista och mest självklara än lycka och kärlek?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0