Q/A

hur ser din drömpojkvän ut? omtänksam fin utländsk kille. har du fått en kyss den närmaste veckan? si. hur lång är du? 163 cm. vilken är den senaste film du sätt? one tree hill om det räknas. när såg du senast din mamma? halvtimme sedan kanske. vilken är din favoritplats? balkongen i italien, hoppandes under en grym konsert och stranden här hemma. hur stor är din säng? 120 centimeter skulle jag tro. var vill du befinna dig om tio år? i milano såklart! vad sover du i? eftersom att det är otroligt kalt när jag vaknar 05.30 så sover jag i långbyxor och långärmat. tycker du om kina mat? kinamat är kärlek. vad är romantiskt enligt dig? överraskningar och spontanhet. har du någon piercing? si, vänstra örat. kan du prata några andra språk än svenska? engelska, håller på att lära mig spanska och ytterst lite franska. vad spenderar du helst pengar på? kläder, kaffe, fika, bio och andra nöjen. vill du har barn i framtiden? när? och hur många? antagligen ja, ett eller två och när jag är i cirkus 30 års åldern. vad skall du göra imorgon? imorgon ska jag gå i skolan, ta det lugnt och plugga. dansar du i bilen? ohja, jag dansar nog mest överallt. vem är den roligaste människan du känner? skulle nog vilja säga alla mina girls och mr m faktiskt. vad är det första du lägger märke till hos det andra könet?  ögonen och smilet. ditt favorit sällskapsspel är ingen spelmänniska. skulle du själv säga att du är lycklig just nu det skulle jag göra ja. vilken är din favorit glass b&j såklart.  tycker du om att mysa/kela vem gör inte det? är du en beroende människa? absolut - kaffe, plattång och läppglans. din största vinst vann 100 kr en gång när jag var cirkus fem år, köpte en barbie. dina favorit svordomar? bra fråga, använder mig lite av det mesta väl. vad har du ätit idag? mat.  saknar du något för tillfället? elin, hanna, emma och alice.  vad skall du göra i helgen? en massa fint, träffa favoriten och julbord med familjen och farfar. nämn två historiska personer som intresserar dig martin luther king.  vilken är din sämsta egenskap jag blir lätt irriterad/arg och ibland kan jag nog lätt bli för mycket.  hur imponerar man på dig? charmig, omtänksam och är sig själv. vad har du för ring signal? show me love - steve angello. sover du helst ensam eller med någon? båda delarna har för och nackdelar. vad fick dig att ordentligt skratta senast? skrattar åt allt och ingenting mest hela tiden.  vad skall du göra efter att ha svarat på dessa frågor? duscha och plugga lite till.

Kommentarer
Postat av: TISTLEN, hahaha humor

gummaaan jag saknar dig med!! vi får ses en dag på lovet tycker jag. dock åker man ju bort till värmen en vecka den 26 (överglad tjej...) men vi måste ses efter det!

2011-12-14 @ 23:58:54
Postat av: Anonym

plus du har fått en kyss?? omg we need to talk

2011-12-14 @ 23:59:54
Postat av: Anonym

asså sorry vet nt vf jag typ chattar med dig här?? men kan inte sova ... ligger o skrattar för mig sj för kom att tänka på när du skrev "en killes" namn på EN LAPP HAHAHAHHA!!!då på kunskap ... psykstörda tjejer

2011-12-15 @ 00:04:53
Postat av: louise

tistlen: hahhahahah skojar inte älskar dig min störda vän. men 1. jaaaaa årrrh vill också åka iväg!! du får sola & bada för mig också. 2. yes, we can do thaaat. 3. hahahahahaahhahah omg så sjuk jag var hahahaahah... back in the old days. xoxo trullsan (HAHA)

2011-12-15 @ 17:41:53
URL: http://wwwasiam.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha jag älskar dig med! ska sola ihjääääl så lär sola för dig med. asså hahha du och jag har alltid varit sjuka fan. TRULLSAN HAHAHHAHA va hette jag ankan? shit bättre ta sitt liv

2011-12-15 @ 18:02:01
Postat av: louise

vafaaan jag svarade ju på det du skrev? det måste ha försvunnit buhuuuuu :(

2011-12-16 @ 09:20:48
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0