22-04-11


händelserik dag idag.. har i alla fall varit hos min fina mormor för att käka lite påskkäk och sånt, alltid lika trevligt.
imorgon är det påskafton vilket ska spenderas med familjen skulle jag tro, har snackats lite om att dra till ystad saltsjöbad för att se carolina gynnings konstutställning framförallt för min skull, vilket skulle varit riktigt roligt. mer vet jag inte.. min ena nagel har gått av så ska se om jag kan åka in till stan de närmsta dagarna och få den gjord, vill helst inte gå runt med nio stycken akryl och en utan och känns väldigt olönt att ta av alla nio för att en har gått av liksom, men jaja det är ett i-landsproblem. 
på söndag kommer i alla fall min barndomskompis hit med familj vilket blir trevligt och även min syster för den delen. så har fina dagar framför mig i alla fall, glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0