don’t care what they say all the games they play nothing is enough


idag har varit en riktigt bra dag, lyckoruset från igårkväll sitter kvar och hela dagen började med att jag fick reda på att jag kom in preliminärt på min linje vilket kändes väldigt skönt. när jag sen kom hem från en rätt så vanlig skoldag så ser jag att en klänning jag har viljat ha ett tag nu äntligen fanns i min storlek så den är nu beställd. sen kommer papps in till mig med månadens ELLE och därefter bestämmer sig jag och lillsyrran för att baka vilket var..kladdigt? haha, sjukt bra dag i alla fall! och vi får ju inte glömma att efter skoldagen imorgon så är det lov i en vecka, uuuuuunderbart.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Låter ju som du hade en riktigt härlig och fin torsdag. Det är du värd min fina syster.

Ses imorgon

2011-04-15 @ 08:03:29
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mums!



hoppas du har en fin fredagskväll!

/anna

nystartad webshop

www.avanna.se

2011-04-15 @ 19:21:44
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0