ONE


känns som att jag har blivit väldigt positiv på bloggen på senaste tiden, inte för att jag har något direkt emot det men satt precis och tänkte på hur jag skulle inleda inlägget så tänkte jag börja med att det varit en väldigt bra dag osv. allt är väldigt bra nowdays liksom vilket speglar av sig i blogen såklart!
inte hänt något speciellt idag, skola och träning liksom.. imorgon däremot händer xantal grejer. förutom det som händer i skolan så ska jag iväg och träffa söta anna jag inte träffat på ett tag. träffas upp i stan eller något, ska bli sjukt mysigt.
sen imorgonkväll så kommer en eller två personer från usa och bor här.. ska bli galet kul är dock sjukt nervös. lång historia kort så är det skolan som har fixat hit en dansgrupp som kallar sig young americans. så var dem hos oss på skolan under en dag när vi gick i sjuan så kommer dem tillbaka nu. så ska vi ha dans work shops med dem onsdag, torsdag och sen på fredagen så ska vi ha "genrep" sen på fredagskvällen blir det någon såkallad uppvisnings för familjerna ungefär.
så behövde dem såklart värdfamiljer så ska vi bli det nu, sjukt kul. och därmed så kommer nog bloggen bli lite lidande. vi ska hämta dem imorgon halv åtta sen åker dem inte fråns söndagkväll.
bara så ni vet och inte tror jag har dött eller något. men ska försöka så gott jag kan, jag dör lite inombords när jag inte kan blogga ju haha.
nu ska jag titta lite the hills sen blir det sängen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0