ni vet nog

idag har jag varit så goddamn upprörd och ni förstår nog varför.
egentligen orkar jag inte dra upp alla mina åsikter, har typ redan gjort det xantal gånger idag men det är svårt att låta bli.
jag förstår verkligen inte hur man kan vara stolt och stå för att ha röstat på sverigedemokraterna. det är folk med otroligt fel åsikter eller rent ut sagt folk som inte förstår att bara för att de är missnöjda på de andra partierna så behöver man inte rösta på sd för att de gör något annat.
jag sa redan igår under valvakan att jag skämms över att vara svensk, precis som jag läste en tjej på blogg.se's framsida hade skrivit.
och att miljöpartiet beter sig som sandlådebarn gör inte saken bättre. egentligen så gillar jag miljöpartiet med deras klimatfrågor, men att dem säger nu att dem inte vill ta ansvar och vill att moderaterna ska ta tag i detta själva är ju bara löjligt. det är allas ansvar att ta tag i detta och förhindra att sd ska få en stor roll i det hela.
blir så galet irriterad.. och kan faktiskt säga att jag tycker det känns otryggt att ha dem i rikstan som en vågmästarroll.
men ja, han heter ju trots allt jimmy ÅKER SEN...

Kommentarer
Postat av: Linn

Var finns gilla knappen när man behöver den? :P<3

2010-09-20 @ 22:15:14
Postat av: louise

linn: haha tack eller något(?) <3

2010-09-20 @ 22:26:29
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0