livet är najs


det jag älskar med livet just nu är att om mina dagar kanske börjar dåligt eller något i mitten av dagen är rätt så kasst så slutar dem alltid galet bra. livet rullar och jag gillar det more than ever.
bra till kass följt av överbra dag idag.. efter skolan drog jag och hanna hem hit, fixade lite grejs sen drog vi till "min" kära boxningslokal för att fota lite bilder på mig till ett bildprojekt i skolan. det blev grymt samtidigt som det var galet kul.
nu ska jag dra iväg till grannhuset för att vara barnvakt, får väl se hur det går. peace and love babes!

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack för idag fina :)

2010-09-23 @ 20:52:57
Postat av: louise

hanna: det är jag som ska tacka! :D

2010-09-23 @ 20:56:55
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0