tankar


med så många händelser under veckan så har vi redan rullat in i oktober. kändes som det var precis man sprang runt på stranden i bikini.
men jag gillar faktiskt hösten, det är något speciellt med den. alla löv och tjocka halsdukar.
var ute och gick i en timme vid stranden innan, vinden bet lite i mig men jag hade inget emot det.
med ett par lånade sköna hörlurar så var det mysigt.
igår såg jag klart the hills, nästan lite sorligt var det. versionen på unwritten var helt otroligt bra http://www.youtube.com/watch?v=HU61h3s-rWg&feature=related, lyssnat sönder den redan.
är så otroligt trött och hängig idag, vill bara krypa under täcket med en burk ben & jerrys cookie dough och se någon fin film. måste dock plugga lite också.
vill egentligen bara somna och vakna upp imorgon och hoppas på att allt det sorliga har lagt sig. biglove.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0