det var jag


sitter här och gör mest ingenting, kaffe och musik är väl det ända. slutade redan elva idag så sitter mest och väntar på att träningen ska börja, ska dock ta tag i mina franskglosor strax.
folken är framme @ gamleby nu och jag saknar dom. men kan säga att jag och jonnah har det faktiskt sjukt bra ändå. längtan till när vi ska dit börjar komma krypande trots att det inte kommer bli samma sak. men gamleby är ändå gamleby och jag älskar det. så denna veckan, sen en till och därefter blir det vår tur sen lördagen efter att vi har kommit hem så är det min b-day och sen väntar en vecka med höstlov. låter mycket fint i mina öron.
fast det kommer nog förmodligen bli rätt tomt eftersom att inprinsip alla är bortresta, men något bra blir det väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0