honung


jahapp då har en ny vecka rullat igång och har en massa roligheter att se framemot. får one tree hill säsong 7 denna veckan, mitt första gymnasiebesök på torsdag (då jag samtidigt ska få träffa mina underbara storasyskon!), ska få träffa en mycket saknad emma, kanske kanske få se grabbarna och sen kommer förmodligen min efterlängtade fondtapet denna veckan. tanken var ju först att jag skulle ha bilden ovan, min absolut favoritbild sedan alla tider men sen visade det sig att just den bilden inte fungerar pågrund av att den är lagd på bredden. men sen igårkväll hittade jag en superbild på min gamla data jag helt glömt bort, så det kommer bli alla tiders! ni får se det först när jag fått hem tapeten eller när den är uppe på väggen hihi. nu blir det nog en kopp te och lite avsnitt av nikita på ch131.com (beroendeframkallande hemsida - går ni in där är ni FAST!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0