i need you more than i want you


bilden tagen av emms'
inte bloggat sedan i fredags, dåligt av mig! helgen har i alla fall bestått utav fredagsmys hos linnsan med pizza, idol och sleepover och sen igår gick vi i mysis hela dagen och kollade mest på nikita. sen på kvällen drog jag iväg till emms tillsammans med la familia då det blev god middag osv. därefter rullade päronen och lillsyster hem och jag stannade kvar här. galet mys. får väl se vad vi ska hitta på nu.. det är söndag och någon decimeter snö utanför fönstret. så får väl se vart det leder oss haha. pusss

Kommentarer
Postat av: A

jag behöver seriöst prata med diiiig!! kan du snakca imorgon eller idag? <3

2010-11-28 @ 18:42:07
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0