well i don't know if i'm walking on solid ground cause everything around me is falling down


http://ilovewildfox.com/
Kaffe, musik och check av bloggar, mina eftermiddagar nästan alltid när jag kommer hem efter skolan. Älskar att ha sådana ritualer. Dagen har varit rätt ball, inget speciellt har väl hänt sådär, har bara väldigt söta vänner.
Ska sitta och rita lite nu (bild-inlämning på onsdag) senare blir det träning, ohyes!
Glömde ju förresten säga igår att mattiassöte ska bli pappa, när linnsan berättade det igår var jag i värsta chocktillstånd hah, neh men riktigt sött. Känns så annorlunda bara. Men grattisgrattisgrattis till honom!
Gött med lite sol idag btw, tråkigt att det blåser bara (HAHA - mamma, blev det inte lite mormor-varning där? ;)
Jajaaaa, pussssss. Förresten, så typisk svenne som alltid skriver om vädret haha.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Maila mig de där bilderna.

[email protected]

Puss



2010-05-10 @ 16:34:40
Postat av: louise

storasyster: done and done! :) puss

2010-05-10 @ 20:00:36
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0