un-thinkable


Haaaaaaaj göllisar!! idag är jag glad thihi, började dagen med att skratta in den om man säger så. Var flummig som fäääään. Har varit en riktigt bra fredag liksom. Först var det riktigt soligt, sen vid lunch regnade det övermycket sen kom solen igen, gött. Till och med plugget i skolan var bra. Fick vg på min slöjd, blev fett stolt var nästan rädd jag skulle få ig så känns överskönt. Det lönar sig att följa sin egen design. Sen har jag äntligen fattat min matte, stolt! - taaaack linn ♥
Jaja, efter plugget drog jag och michelle till "stan". Övernajs, riktigt kul hade vi. Shoppade lite till mig själv, visar senare i helgen någongång (promies!) och morsdag present till mamms.
Sen fikade vi ute i solen också, helt underbart. Allt jäkla folk i denna hålan träffade vi också, helt sjukt vi träffade och såg verkligen alla. Och galet många stockholmare var där också, skumt nu vad dem gör häääär i denna hålan???? HAH, jaja.
Kom hem, najs musik och provat mina två plagg till typ resten av hela garderoben, brukar bli så när jag köper något jag gillar hah. Och sen nu har jag precis hjälp puneboy att välja ut en snygg keps av typ 10 stycken, roligt det med.
Kvällen blir soft, rätt skönt ändå. Nu blir det snart gött käk med familjen hoppas jag, är döhungrig.
Lägger upp gamleby bilder ikväll i guess.. PUSSSSSSSSSSS
btw, måste nämna att jag är fett stolt över att anna inte gick vidare i ESC, visste det från första början. svenska folket suuuuger på att fatta vem som skulle ha bra möjlighet att vinna!! ;)
sorry för osammanhängande inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0