breath out so i can breath you in


?

Jag är uttråkad. Jag vill ha vår och sommar. Åka överallt och se världen. Bo i italien några år och ha vänner i new york, åka taxi och fika på starbucks. Göra en resa till afrika, hjälpa allt folk och ta hand om alla barnen. Kunna fotografera på riktigt. Tatuera mig och lära mig italienska utantill. Pirca tungan och strosa runt på någon festival som typ peace and love. Dra till sthlm och hänga på grönan med linnsan. Ha en lägenhet i västra hamnen med stora fönster och fönsterkarmar man kan sitta i + balkong. Ha en klädstång med favoritplaggen framhängandes. Ha blandade fotografier på en speciell vägg i mitt rum. Börja dansa street och kunna spela piano/gitarr.
Jag vill bort till en annan tid ungefär..

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Håller med dig ,ska vi åka iväg en vecka till värmen?

2010-03-12 @ 14:23:16
Postat av: louise

syster: hah ellerhur, det skulle verkligen varit något!

2010-03-12 @ 16:49:54
URL: http://wwwasiam.blogg.se/
Postat av: A

Jaaag vill också göra allt det!! <33

2010-03-12 @ 18:57:06
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0