kill


Två väldigt fresha bilder på mig höhö. Förstår verkligen inte vad det är med mig och min tunga, på var och varanan bild på mig så sitter jag och håller på med den. Lite stört kanske, äckligt också för den delen? Så mindre bilder på min tunga kanske? HEHE. Längtan nog efter tungpircing...
I alla fall, jäkligt soft söndag. Mysisbyxor,satc,kanelbullar, rensat lite i rummet, gått en runda och nu ska jag hoppa in i en varm dusch. LATER!
Förresten, har nästan bara haft bilder från olika hemsidor osv på senaste tiden, sjukt tråkigt kanske men vet inte vad jag ska lägga in. Rätt så trist på den fronten just nu, bara så ni vet heh. (:


Kommentarer
Postat av: A

Snyggooo :D

2010-03-09 @ 21:44:31
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0