give me your love, give me your love, give me your love


bjuder på en random bild från lillasysters rum

Onsdag, är hemma från skolan. Grym musik och islatte. Ska dock plugga nu snart.. har omprov imorgon för något jag gjorde i sjuan HEHE. Men seriöst, vem fan bryr sig hur ett öga fungerar? Huvudsaken är väl att jag kan se. Om jag sen nu vill veta det någongång så kan jag väl söka på google eller något. Årh, blir så irriterad på onödigt skit man ska lära sig. PAAAALLA säger jag bara i min egen lilla ton.
Vet inte om jag måste skippa träningen idag också pågrund av plugg, vill verkligen inte. Det ska bli fett najs med lov säger jag bara haha. Jajaa, pusspuss på er så hörs vi väl.
Förresten, rätt boooring bloggning denna veckan, men skolan tar död på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0