a special place in hell


anniieemal
HEJ! Var innan på bra humör, men nu är jag typ arg men mår ändå bra. Vet inte varför jag är arg, är bara fett arg.. så att ni vet liksom hahahah. Jajaa, plugg resten av kvällen. Om jag klarar mig bra så kanske jag kan se aa och true blood. Let's hope so.
Går bara halva dagen imorron, lalalalalalalala. Prov sen slutar jag, hur najs? Måste dock plugga en jäkla massa musik då. Detta pluggandet alltså. Men sen är det fredag, sen lov. Jag klarar det, jag klarar det hahahahah neh fyfan nu är jag dryg. LATER.

Kommentarer
Postat av: storasyster

Lycka till på provet du kommer klara det galant. du är så duktig som börjat plugga så mkt. kommer bli nåt stort = )

Ses snart

Går till Weekday imorgon och handlar shortsen. Du får de istället för påskägg är det okej?

Love ya

Puss

2010-03-24 @ 20:30:52
Postat av: louise

syster: hah, jo jag får väl hoppas på det thihi. Ska ju till studievägledaren på fredag, lite läskigt faktiskt.

Herregud det är klart,tack och återigen, tack :D älskar dig med, pusspuss.

2010-03-24 @ 21:54:08
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0