trots allt så var du ändå solstrålen mot min panna


Dagens humör:
Fintfint!
Dagens utseende: uppstatt ofixat hår, inget smink & bikini.
Dagens känsla: jag saknar alla fina fölk omkring mig som nu är borta!
Dagens irritation: Sand & flugor, helt seriöst man ligger och solar så kliar det överallt hela tiden, vadå störigt?
Dagens roligaste: "Asså hon tycker han är gullig och snäll, men verkligen inte kär. Men sen så ger han henne presenter och sånt rätt ofta så det är därför dem är ihop" Nioåriga flickors kärlek.
Dagens önskan: sommaren 09 skulle kunna typ komma tillbaka kanske?
Dagens borde: Bädda kanske?
Dagens beroende: Solens värme.
Dagens materiella vill ha: kjolen på weekday jag dumt sket i att köpa...
Dagens nedräkning: TORSDAG!! - SE ECLIPSE MED MICHELLE♥ men även; 25 augusti - grabbarnas nya skiva, 27 november - grabbarnas konsert på slagthuset med linnsan, & förståss när mina muppar kommer hem.
Dagens låt: Gamla ullevi - kent såklart!
Dagens textrad: "Trots allt så var du ändå solstrålen mot min panna."

Kommentarer
Postat av: Ewezi

fina ringar!

2010-07-03 @ 19:22:58
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0