skolavslutningen igår - slutet av åttan


min fina klänning
morgonen innan jag drog iväg
mina kära vänners klass, 8s
söta jenni
jonnah, linn, michelle, jag, josse
HAPPYFACE för att vi har gått ut åttan!
soeeet
me(L)you
jag o josse♥
bruna, sommriga, söta flicka!!
sötisaaaar
världens sötaste colaflaska med världens sötaste linn

jadåe här har ni en closeup på mig
hejhej-islatte-är-min-drog-typ
ubersött kort med pengar i jag fick av mamms o papps för att jag har varit typ duktig denna terminen, taack♥
fööölks!
gölligt värre
bästaaa, dock är inte josse med på bilden(?)
niorna - byeeee
ena sidan av läktaren...
vår underbara rektor..heh
folk intog scenen
otroligt duktiga cindy
amanda och sofie med en sjukt bra låt

josse får sitt bästa idrottsprestation-pris för 3året i rad
admir o ismail, gölligt värre haha
marcus som vann skoljoggen - 21 minter eller något - galet!
ännu mer uppträdande

ett par stycken av våra glada lärare
sen blev det gaaaalet thihi
niorna
okey, denna bilden är heeeemsk men eftersom att sötnötterna inte hann ta bild på mig när jag fick priset så var vi tvugna att ta sen när vi kom hem.
jag vann i alla pris som bästa kämpe - stolt! står typ: "för enastående motivation och mirakulös upphämtning och därmed goda resultat i flera ämnen är du louise sanderberg årets kämpe i år 8"

RIKTIGT BRA DAG♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0