i just need somebody to love


hallå på er söta! rätt off idag men jaja, vissa dagar blir det så. idag har jag i alla fall till stor del av dagen läst en hel drööös tidningar, sorterat dem, rivit ut grejs och nu håller jag på att tejpa fast de i innerdelen av min garderob. väldigt underhållande. sen kan man ju säga att jag har varit rätt kreativ också haha. kan fota och visa bilder någondag sen. sen har jag checkat kvällens följande avsnitt av criminal minds. melove. galet bra. och nu har jag precis sätt klart fotbollen. så fett lugn lördag. har varit helt galet trött och rätt konstigt väder så har väl varit bra. & neeej om någon undrar har jag (verkligen!!) inte kollat på bröllopet. bullshiet stavar jag det.
slutsnackat för mig, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0