15 juni


Ingen bloggning på hela dagen, har haft fullt upp.. men idag har jag i alla fall uppvaktat min finfina pappa som fyller år idag, jag älskar dig♥
Sen på förmiddagen så drog jag in till stan, träffade emm's så gick vi en runda på stan, fick med mig två plagg som jag visar imorgon. Därefter drog vi hem hit, chillade, snackade och bara umgicks. Sjukt längesedan sist, så det var trevlans. När hon sen drog hem så blev det födelsedagsmiddag för papps. Och nu för en halvtimme sedan så kom jag hem från linnsans jobb, varit där och hållt henne sällskap. Riktigt mysigt, hade kameran med mig så blev många fina bilder. Jaja, hörs imorgon puss!


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Så himla fint av er att göra fika till Pappa på hans födelsedag. Visst har vi världens bästaste pappa.

Älskar dig så

Puss

2010-06-16 @ 08:05:44
Postat av: louise

Absolut, älskar dig! puss

2010-06-16 @ 17:08:03
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0