there's a log on the fire and it burns like me for you


Från en bullshiet morgon till en mycket bättre sådan, årh underbara reklam säger jag bara.
Sitter vid tvn, kollar top model, det blir reklam, dricker mitt kaffe och väntar på att programet ska börja igen. Då kommer rix fm festival-reklamen fram, "jaha" tänker jag. Sen ser jag det står: följande artister blablabla: E.M.D och jag brister ut i skrik inprinsip.
Springer sen upp till datan, ser att deras save tonight video är nu ute, kollar på den (och dör lite) och sen klickar in mig på rixfm.com/festival, bläddrar mig förväntansfullt ner och hoppas på att hitta Malmö, och hittar sen det. Klickar in mig på artister som kommer till malmö: E.M.D - årrh, lyckorus! Precis vad jag behövde.
Min förmiddag bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0