needs/wants




- plånbok är något jag är i dessperat behov av, den här varianten i beige är inte helt fel, från topshop (ofc!)

- en ny väska är något jag också är på jakt efter, har alltid så höga krav så är rätt svårt att hitta. men den bruna från hm & den ena svarta från lindex är fina. är dockslutsåld.

- en hoddie är också något jag har lite brist på, har sedan långt tillbaka kärat ner mig i den gråa från modekungen trots att den är slutsåld. så får väl leta vidare helt enkelt. kommer i alla fall få en klubbtröja från träningen, men men.

- svarta tajta jeans skulle varit bra senare till hösten, passar till allt liksom. är rätt trött på tights efter ha använt det pretty much all the time så ett par svarta jeans som man kan ha till allt - lite kortare tröjor osv tex.

- vardagsklackar, inget behov men kan ju vara rätt snyggt & kul att ha när man har tröttnat på conversen (om det nu någongång skulle hända!? haha) eller ballerinaskorna.

lite av det jag kunde komma på att jag är i behov av nu (plånbok & väska tex) och när höstterminen börjar.
de andra som ringen, linnet osv var bara lite snyggt jag hittade i butikerna just nu.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack så hemskt mycket! :)



2010-07-13 @ 19:00:26
URL: http://carolinehedmans.blogg.se/
Postat av: julia

Jag gillar din blogg i helhet :) Jag skriver själv ett så kallat viktigt inlägg varje dag som rör alla i allmänhet och jag tycker det är kul att se ur andras perspektiv så du borde kanske ta dig en titt :)

2010-07-13 @ 19:06:47
URL: http://gudinnanjulia.blogg.se/
Postat av: julia

så lite så, och jag har ett viktigt inlägg varje dagkan ändå vara kul och läsa eller vad säger du?=

2010-07-13 @ 19:43:26
URL: http://gudinnanjulia.blogg.se/
Postat av: julia

Gillar din stil :)

2010-07-13 @ 20:19:29
URL: http://gudinnanjulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.mercid.se - döv och bög

www.mercid.se - döv och bög

www.mercid.se - döv och bög



2010-07-13 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0