life is no nintendo game


delar med mig av denna fina cam gigandet
hemma från stranden igen, najs. har haft citronsaft i håret hela dagen, och tror faktiskt det blev rätt fint resultat. har inte tvättat ut det än. hade tänkt ta mig en springtur, sen tvätta av håret och därefter inpakning. finfint.
papps är inne i stan och skulle se om han kunde fixa min mobil, i pray to god! haha♥
jaja, en liten lägesrapport bara. biglove.
ps. just nu lyssnar jag på denna fina (hur fin är inte eppic? d ö r  l i t e )


Kommentarer
Postat av: Linn

SJUKT HET!!! <3

2010-07-20 @ 20:59:26
Postat av: louise

linn: GALET!!! <3

2010-07-20 @ 21:21:09
URL: http://wwwasiam.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gillar din blogg riktigt mycket och har följt den sen den i princip startade. Jag har börjat märka att du har fått in fler och fler kommentarer och undrar därför hur många läsare du har. Kram!

2010-07-20 @ 21:46:50
Postat av: louise

hanna: för det första, tack så hemskt mycket. det gör mig verkligen jätte glad att du säger så!

min statistik är väldigt varierande, för ett år sedan ungefär var min blogg på topp och jag hade lite över 100 besökare men sen sjönk det rätt mycket. Men nu, när jag bytta design och allt så har jag fått allt fler besökare och har nu omkring 80-90 unika besökare. kraaam

2010-07-20 @ 22:44:18
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0