vem är jag ikväll?


Grymt det gick på träningen, älskar när det är roliga pass och man verkligen ger allt och fokuserar.
Min väldigt fina syster har varit så söt och beställt bikinin i inlägget under, tacktacktack säger jag bara! Hon är så fin och omtänksam hon, alla borde ha en syster som min anna, och en bror som min gustav. Sen en söt liten lillasyster som min vera också för den delen. Jag är lyckligt lottad när det gäller mina underbara syskon.♥  Så om en vecka landar bikinin hos henne, då den senare skickas vidare till mig. Super. Bugar och tackar.
Nu ska jag nog ta och sätta på "flickan som lekte med elden" eftersom att vi tydligen har den? Pappa hade köpt den för lääänge sedan utan att jag visste det. Så har jag gått och längtat efter den sedan en tid tillbaka hah, lite smått roligt. Ha en finfin kväll. PUSSSS.


Kommentarer
Postat av: Syster anna

Och vi tre är glada att vi har dig som syster. Full av liv och helt underbar tjej. Klart du ska ha bikinin, sjukt snygg. ska se om skorna finns på hm när jag åker till stockholm om två veckor. Jag beställde hatten också haha, kan vara snyggt på stranden när man känner för att freaka lite nån dag haha. Du är finast puss

2010-01-13 @ 20:21:21
Postat av: louise

anna: hah, awe tacktack. puss på dig.

2010-01-13 @ 20:30:20
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0