our life is not a movie or maybe


pic; jack siegel / theskullset
Jag dör så trött & uttråkad jag är. Städade innan, hoppade in i duschen, fixade mig. Sen planerna jag egentligen hade blev inte av så nu har jag bara lullat runt här hemma. Tråkigt kallar jag det. Har suttit och sökt på google om tungpircingar, hur man ska göra dagarna efter osv. Är riktigt taggad på det liksom. Sen har jag fotat massa smycken till mamm's väninna och käkat krossad annanas. Väldigt tråkig fredag med andra ord. 
Varför händer det alltid mig att planer blir förstörda? usch, hatar det. 
I alla fall, i dag är klingen, mattelito och rabih på tv, let's dace. OHYES säger jag bara. Hur söt kommer inte matte vara liksom!? Blir helt varm om hjärtat bara av att tänka på det thihi. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0