jag gick i ett kvarter idag, som en gång var hela min värld ja, allting var ju enklare då, men ingenting kan bli var det var

 
pic; weheartit
Lördag idag, wiho.
Lyssnar på denhär låten om och om igen, kärlek till den!
Kollade egenom alla bilder på kameran, sjukt dåligt av mig att inte ha lagt in bilderna från nyår heh. Två veckor efter liksom, blir ju nästan pinsamt att lägga in dom sen ju hah. Men men, får faktiskt ta och göra det nu. Typ idag? Nu kanske? Måste hålla på med ett himmla usb minne och sådant ju, det är ju därför jag inte har orkat. Bilderna från mina inköp från i torsdags ska jag också lägga in. YEY, det kommer sen. Promise.
Ikväll drars det iväg med familjen till min barndomskompis och hans familj. Ni vet, middag och sådant.
Sen imorgon ska jag på träningsläger över en dag, nästan lite mobbat att folket kallar det läger då hah. Men i alla fall, det ska jag. Träning hela dagen med gänget i malmö. Kommer typ dö.
Nu ska jag inte babla mer, pussssss.

Kommentarer
Postat av: h

vad tränar du?

2010-01-09 @ 15:11:45
URL: http://halshammar.se
Postat av: Storasyster

Ja lägg nu upp bilderna från nyår, så jobbigt kan det ju inte vara.

2010-01-09 @ 16:35:56
Postat av: louise

syster: hah, ja har lagt in dom nu så gör det imorgon! ;)

2010-01-09 @ 16:51:21
URL: http://wwwasiam.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Ja lägg upp nyårsbilderna vill se ditt lockiga hår. Kan väl inte vara så jobbigt att fixa bilderna.

2010-01-09 @ 16:56:29
Postat av: louise

syster: hah, jaaa du har sagt det nu. ska ju göra det. ;)

2010-01-10 @ 08:39:21
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0