2009 - oktober, november.

OKTOBER:

Dagen vi fick höstlov så drog vi alla till jonnah's place på kvällen och sov där för natten och hade det galet kul. Jag var också väldigt glad eftersom att det var en vecka till min födelsedag thihi.

Det blev ääääntligen min födelsedag och jag fick en ny älskling, min canon eos 1000d!!!

Det blev dagen efter min födelsedag och jag och emma var ute och tog lite bilder. Bara för att mitt ansiktsuttryck är lite charmigt på bilden här jaah haha.
Födelsedags firande!!
NOVEMBER:

Jag drog iväg till min söta alice i borås och hade det helt galet kul.
En rätt så opassande bild, men den är i alla fall från samma dag. Jag & linnsan såg efterlängtade new moon, grät som små bebisar och jag kunde inte sluta tänka på filmen på flera dagar.
Vi hade glöggfest med mycket trevligt folk.
Det blev julskyltning med familjen.
December kommer upp tidigast imorgon. För nu orkar jag inte mer hahah.

Kommentarer
Postat av: tove

sv; jag vet faktiskt inte, irriterande, jag vill ha dom :(

2010-01-06 @ 11:17:34
URL: http://fashionshootbooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0