2009 - december.

DECEMBER:

Linnsan sov här och vi flummade oss framför kameran som vanligt.
Det blev äääntligen julavslutning och flickorna var extra söta!
Två tomtar fick pryda min hylla. (Innan jag gjorde om lite i rummet) & vet att bilden är lite sne.
Var och köpte julklappar och malmö var mycket fint.
Vår julgran blev finfin.
Flera söta julkort fick vi också.
& det blev äntligen julafton.
Detta var mitt underbara 2009. Ska skriva lite om det nu tror jag.


Bilderna från nyår har jag fortfarande inte lagt in på datan pågrund av att min data är inprinsip full, så måste lägga in bilderna på ett usb. Så får verkligen ta och göra det dom närmsta dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0