2009 - juni, juli, augusti, september.

JUNI:
Mitt hår började växa som ogräs och jag äääälskade det.
Vi fick en väldigt efterlängtad skolavslutning, här är jag och väldigt söta flickor påväg till stan. Kommer aldrig glömma den dagen.
Drog iväg till mitt andra hem, mitt paradis, italien. Och hade det helt underbart som alltid.
JULI:
En helt otroligt varm dag i juli, så såg vi grabbarna igen, kärlek.
Exakt en vecka efter såg vi dom igen, lika underbart då.
Dagen efter var vi, jag och linnsan i köpenhamn och såg min barndoms-idol (heter det så?) britney spears!
Klippte till min lugg vilket frustrerade mig vääldigt mycket. Hade det superkul med emm's också.
Foto på ängen med emm's.
AUGUSTI:
Marknaden med emm's
Jag solade mest hela tiden och härmade lisaplace, karnah och felicia med att rita stjärnor på handen.
Åkte upp till stockholm med linnsan och hade den bästa tiden & dom tio dagarna på hela året. Det var underbart!
Ännu en bild från sthlm. (ursäkta den pinsama redigeringen, helt galet fult hah)
SEPTEMBER:
Gjorde inget speciellt i september, tog det lugnt, käkade massor med kräftor, umgicks och kämpade i skolan och längtade till min b-day. Bilden är väldigt vacker, i know höh.


Kommentarer
Postat av: hellyee

gillar prislappen på första bilden haha;D

tackar!

2010-01-04 @ 14:54:04
URL: http://iamdreamingoutloud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0