2009 - januari, februari, mars, april & maj.

JANUARI:

Jag & emm's fotade varandra med massa såpbubblor.

Jag, linnsan och elin sov i hennes lilla stuga och hade en tjejkväll vilket var väldigt kul & mysigt.
Vi tre drog till malmö och trallade runt.
FEBRUARI:

Januari & februari drogade jag te, ananas & the o.c
Drog iväg till österrike med emm's & familjen på sportlovet.

Var och såg melodifestivalen med familjen i malmö arena.
MARS:

Var och fotades på the studio i turningtorso.

Såg min absoluta favoritfilm på bio, slumdog millionaire med syster.
Såg grabbarna med linnsan första gången på ett halvår. Vi var där flera timmar innan, stod längst fram (som vi alltid gör) och jag grät som ett litet barn. Grattade även matte på hans födelsedag.
Det var samma dag den riktiga första vårdagen var, och jag drack min första islatte på året och var överlycklig.
En av alla boxningsmatcher under året.
APRIL:

Emm's var här och vi fotade och hade det superkul som vanligt.

Såg grabbarna med linn igen, och grattade erik i förskott till hans födelsedag.
MAJ:

Våren kom på riktigt och jag var överlycklig.

Linnsan blev 14 bast! Bilden är dock inte från hennes b-day.

Det var dansuppvisning en hel helg.

Drog till ett rapsfält med linnsan och fotade en massa.
Jag och hamzis blev äntligen tillsammans och blev kär & galen.

Shoppade i malmö med syster, det var galet varmt!
- Fortsättning kommer.


Kommentarer
Postat av: hellyee

älskar sånna samanfattningar av året:D

skulle också vilja göra en men kommer inte håg vad jag gjorde varje månad haha:S

2010-01-02 @ 22:59:58
URL: http://iamdreamingoutloud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0