hur polätten föll om vi kanske lämnas barhänt parallelt genom snön som ändå blåser bort efter ett halvt andetag


lite såhär kan det se ut när jag är hemma hos emma och har ångest för vad jag ska ta på mig.. så fotar jag egobilder istället, heh.
I alla fall, HEJ! Kom hem från malmö-lägret vid fem ungefär. Käkade lite, och drog sen till mammas väninna och gav henne bilderna jag hade fotat. Och nu sitter jag här typ.
Imorgon drar plugget igång och jag har FET ÅNGEST. Jag vill inte tillbaka. Speciellt inte nu när inte linn kommer dit fråns på onsdag. Jag saknar ju min andra halva.
Sen ska vi simma imorgon också, första dagen i plugget ska vi simma och jag har redan sjuk träningsvärk från boxningslägret. Jaja, ska inte klaga mer nu. PUSS.

Kommentarer
Postat av: hellyee

hehe ja fick en inpuls och klipte av det på ena sidan:P hur känns det att börja skolan igen då?

2010-01-10 @ 19:52:33
URL: http://iamdreamingoutloud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0