you can have what's left of me


wildfox

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Shit så snygg du är på den bilden med den prickiga tröjan och dina nya converse. Tröjan sitter ju perfekt på dig. Prickarna passar du jättebra i. Conversen är sjukt snygga ska också gå och handla mig ett par.

Puss ses på lördag

2010-02-11 @ 08:49:40
Postat av: louise

storasyster: tusen tack! ah, älskar prickigt, så himla sött. och mina converse levar jag i.. i alla fall hemma thihi, längtar till jag kan börja använda dem. ska bli kul att ses på lördag. jag och linn ska till malmö först. men är ju hemma och fixad till klockan sex. och jätte jätte snällt att du och gurra fixar proudukterna till mig. puss.

2010-02-11 @ 12:58:06
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0