you can hate it or love it


Efter misslyckade planer(?) som gick i kras så drog jag mig ut en runda på stranden med mp3n och mina tankar. Väldigt skönt faktiskt. Och när jag kommer hem så ligger vecko revyn nummret (som jag skickade efter från kenzas) och väntar på mig. Hur bra? Älskar sådana överraskningar.
Nu känner jag för att baka scones, får se.. ha en fortsatt fin onsdag. LOVE.

ps. vet att bakgrundsfärgen på bloggen är vädligt mörk, don't like it men kommer vara så tills fredag då det förmodligen blir en förändring här, vad sägs om det?

Kommentarer
Postat av: Monkey

blev det några scones? =) det är så gott

2010-02-24 @ 21:04:17
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0