enough cryin


bilder: lina scheynius
Dem senaste dagarna har jag haft absolut inget, nada att berätta eller skriva om. Mitt liv är trååååååkigt. Vill bara bort från detta himla svenneland med snön till en blå himmel med turkost vatten en grå strand iförd i bikini.. det skulle varit något det. Men istället är man kvar här, fast i detta meningslösa slaskiga sverige.
Och nu bara klagar jag igen.. kul! Väldigt kul för er att läsa! Borde egentligen delete'a allt detta. USCH. förlåt, ni få själar som fortsätter läsa trots mitt tråkiga skrivande är guld värda. PUSS PÅ ER.
Så blir nog en hel del bilder och mindre skrivande nu.. haha hur låter det? Som sagt, pusspuss!

PS. Någon som vet en bra och rolig praktikplats? Ska praktisera vecka 10 och har fortfarande inte hittat plats. Har frågat runt på flera olika ställen som intresserar mig. Tycker det är så onödigt att fråga någonstans där det inte intresserar en liksom. Hur kul blir det liksom? Så någon gullig som vet en rolig praktikplats? DS.

Kommentarer
Postat av: A

jag håller med dig! vill utomlands nunu? och liksom kan det inte sluta att snöa nu räker det för fan med snö!

2010-02-23 @ 16:51:49
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0