pink it is


Nagelack isadora nummer 119. Bilden gör det inte rättvist, det är mer rosa.. inte så rött liksom.
Och tee'n är från weekday.

Och nu ska jag berätta hur det ligger till. Då i lördags när jag köpte den så såg jag tröjan, provade den och tyckte den var rätt snygg. Trodde nämligen då att det bara var en random rosa ruta på bröstet för att ge tröjan lite färg. Men när jag sen kommer hem och visar mamm's vad jag köpte så börjar hon dö av flabb till tröjan. Då jag inte alls förstår varför. Sen lägger jag märke till att jag har köpt en tröja med två tuttar på den. Lite fail.. men, men.. what to do. Jag tänker liksom inte sluta använda den för det. HA, jaja nu vet ni det.. PUSS.

Kommentarer
Postat av: A

HAHAHHAHAHAHHAHA FIFAAAn va kul! allså serri så dör jag av labb hahah. hahahahhaha puss på dig // A

2010-02-18 @ 14:37:06
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0