där var vi förenade


GODDAMN vad veckorna springer förbi just nu, vafan redan onsdag, imorgon torsdag sen fredag. Helt galet!
I alla fall, efter skolan så kramade jag förväl till linnsan som drar upp till hennes söta papp's ikväll så vi ses inte fråns sportlovet är över. Vilket innebär att hon får förtidigt lov, gissa om man blir avis? JAG KOMMER SAKNA HENNE I ALLA FALL (: men vi har ju allt skype, HEHE.
Mer har jag inte säga om denna onsdag, shulahej!
& om någon vill veta så vet jag vad jag kommer önska mig när jag fyller år i oktober................


Kommentarer
Postat av: Linn

Kommer sakna dig super duper mega mycket<3

Jag har ju ente riktigt lov, eftersom jag måste plugga tenta -.- XD<3



Vad önskar du dig??;D<33

2010-02-17 @ 17:04:09
Postat av: storasyster

vad önskar du dig

2010-02-17 @ 17:36:21
Postat av: louise

linnsan: hah, kommer sakna dig mer ;) hahah neh skojja men ah, kommer sakna dig honney!

haha, ellerhur men skit samma du är inte i skit trelleborg i alla fall! :D <3



syster&linnsan: gissa?.............. men kommer aldrig få det....... snyft!!! ......... PIRCING!!

2010-02-17 @ 21:16:16
URL: http://wwwasiam.blogg.se/
Postat av: Linn

hahha, och det är skönt, men saknar diig!<3

Suprise att du önskade det -.-<3

2010-02-17 @ 23:20:16
Postat av: louise

linnsan: ah ellerhur, kommer aldrig sluta tjata (aaaaaa) :D<33

2010-02-18 @ 10:53:36
URL: http://wwwasiam.blogg.se/
Postat av: Syster

Du får pierca dig när du fyllt 18 = ) Innan dess får du nöjda dig med att du har en snäll syster som köper kläder och krämer till dig = ) Älskar dig mest

2010-02-18 @ 15:24:33
Postat av: louise

syster: hah, vi får väl se ;)

men auu, det är jag väääldigt tacksam för. ser fram emot torsdag! älskar dig

2010-02-18 @ 16:32:59
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0