738!839430


Hejsan sötnosar! Kan ta och berätta lite om min morgon (eftermiddag skulle ni nog kalla det). Sov som ett troll sen kom pappa och väckte mig halv tolv. Då jag fick rådamp, ah verkligen rådamp. Ursäkta uttrycket men ah ändå. Började skrika som  ett djur och böla. HEHE. Var sjukt trött och tänk er att man har varit tvungen att gå u pp tidigt flera helger i rad. Och sen nu en helg då man inte ska göra något så kommer ens pappa och väcker en halv tolv (vilket är tidigt för mig) då blev jag lite dampig. Så försökte så gott jag kunde att somna om. Efter en lång stund så gjorde jag det tillslut. Vaknade upp sen två, (UNDERBART!) gick ner till köket där mamm's håller på att fixa våfflor till lillsyrran och hennes kompis. Självklart får jag våfflor till frulle, huuuuur gött? Älskar. Kaffet var för den delen också klart, jag kallar det lyx.
Nu sitter jag i pyjamas och leker på spotify. Låter inte som en  så lovande lördag, men wtf. Det löser väl sig på något sätt. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0