varför kommer du tillbaks i mina drömmar säg inatt tänkte jag på när vi gjorde våran söndagsgrej


efter en otroligt mysig lördag-söndag hos hanna med filmmys och allt som hör det till och sen snöpulsande och varm chocklad så ligger jag nu hemma i mitt nymålade rum. älskar det väldigt mycket, man kan ju knappt säga att det är färdigt men med det lilla som gjorts så älskar jag det redan.
nu är sammetstightsen och den stickade tröjan på så jag tror jag ska slänga mig framför one tree hill. awsome söndag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en bra söndag! Detta kommer låta lite konstigt, men du har ju skrivit texter om två av dina vänner, är de dom ända du kommer skriva om eller kommer det fler? Skitroligt att läsa :)

jättefin blogg, puss

2010-12-05 @ 18:58:32
Postat av: louise

anonym: det är inte det ända jag kommer skriva, har fler vänner jag självklart kommer skriva om jag har dock varit lite slö med det som du säkert märkt men det kommer upp, det kan jag lova haha

tack så mycket, kram på dig! :)

2010-12-05 @ 21:34:07
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0