tvåtusentio

 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja men det är klart!
Har du några nyårslöften?
nej har aldrig haft något
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
haha nej
Vilka länder besökte du? 
typ inga skulle jag tro
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
inget specifikt datum kan jag komma på
Vad var din största framgång 2010?
kanske att det har gått rätt så bra i skolan eller jaa.. vet faktiskt inte
Största misstaget?
tssss
Bästa köpet?
mina tighta jeans från topshop helt klart, använder dom lite för mycket nästan
Vad spenderade du mest pengar på?
fika, kläder, fika, kläder
Gjorde någonting dig riktigt glad?
det är klart, vänner och folk runt om kring mig är väl det främsta
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
från och med du, genom eld, love the way you lie, kärlek vid sista ögonkastet, omg osv
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare och ledsnare.. kan väl bara säga att förra året var mycket bättre
Vad önskar du att du gjort mer?
absolut ingen aning, finns inget att göra åt så känns onödigt att tänka så
Favoritprogram på TV?
criminal minds, paradis hotel, jersy shore osv
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
vaknade upp, fick en massa fina presenter, rosor och frukost på sängen, tog det lugnt på dagen var bara hemma och hängde framför min då nya data och lite sådant sen på kvällen drogs det iväg till en killkompis för roligheter med bl.a elin och ett gäng andra härliga folk
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 
i början av året var det mycket tights och lite slappa tröjor, i sommras var det all in med jeansshorts såklart och sen efter sommaren och nu har det varit mycket jeans, kavaj, linnen, skjortor..  
Den bästa nya personen du träffade?
hanna har jag tyckt det har varit jätte kul att träffa om jag ska bara ta en person sen har jag träffat så många andra som har varit jätte kul, men hanna är den som jag har kommit närmast med sedan detta året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0