POWER



vad skulle bloggvärlden varit utan the cobrasnake? själv har jag inget bra svar på det faktiskt haha..
har i alla fall varit en väldigt bra dag idag, chill dag i skolan och därefter en otroligt mysig runda på stan med en mycket saknad anna. blev fika och in och ut ur alla butiker. fick med mig en galet mysig fejk pälsjacka från hm och en skjorta. mycket nöjd är jag! ikväll blir det en himlans lugn kväll, blir robinsson med lillasyster och papps eftersom att det tydligen går även idag. ozan min älskling (haha!) åkte ju ut igår vilket gjorde mig väldigt besviken haha men måste ju fortsätta se. så det är ungefär det jag kommer göra ikväll, ska nämligen upp tidigt imorgon för att dra iväg med syskongänget till farfar. sen därefter drar jag iväg med lillasyster och päronen för att träffa min andra farfar och hans sambo för att käka julbord. sen drar jag och lillasyster iväg till storasyster för att sova där, sen på söndag blir det julmys för hela slanten med systrarna + lisa haha. rörigt och egentligen inte speciellt intressant för er, men man vet aldrig haha. bloggen blir nog i alla fall lite lidande.. men jaja pussssssss


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Längtar efter er puss

2010-12-17 @ 21:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0