hanna maria

jag och hanna lärde rätt så nydligen känna varandra, vi började snacka rätt mycket i våras sen nu denna terminen har vi kommit allt närmare varandra vilket jag tycker är otroligt kul. trots att det var så litet tag sedan så har hon gått och blivit en av mina närmsta vänner och skulle verkligen inte vilja vara utan henne. 
vi är väldigt lika skulle jag nog vilja säga, med våra åsikter och personliga tankar om de mesta.
hanna är en sådan otroligt härlig människa, man blir alltid glad när man är med henne. om man skulle beskriva hanna med ett ord så skulle det förmodligen vara charmig. för hon är otroligt charmig och kärleksfull. en riktig mysmänniska är hon med, vi är sådana söndagskompisar som älskar sondagar haha.  
det finns så mycket att säga om hanna, energin hon har, hennes positiva inställning, hennes lustiga ironi och hennes öppenhet (heter det så?) till allt och alla.
hanna är väldigt enkel att prata med eftersom att hon är så öppen, vilket gör att det är otroligt roligt att umgås med henne, man har alltid lika kul! sen är hon väldigt kreativ också vilket gör allt mycket roligare, det är oftast hon som ordnar upp vad som händer om man säger så.

hanna precis som jag, älskar horoskop och allt som har med det att göra, sommar är tiden hon trivs bäst på.. fast dock älskar hon vintern och snön också haha, sen har hon har en enorm kärlek till topshop och weekday.
hon är en underbar lite solstråle som älskar ordet underbar och när hon väl älskar något så älskar hon att upprepa just ordet underbar haha.
sen går det ju inte att inte säga att hanna har en otroligt snygg stil, hennes garderob vill man inget annat än sno. de snyggaste stickade koftorna, rutiga slappa skjortor, slappa och enkla men otroligt snygga basic-plagg. den perfekta garderoben helt enkelt.
när jag tänker på hanna så tänker jag på all form av musik men mest lutar det åt snook, nicki minaj, kanye west och lite åt det hållet. sen småsaker som stora blommiga tekoppar, diesel reklamen, hörlurar, chai, speciella hälsningar, bussresor, osv osv.
jag är så glad att jag lärt känna hanna och hoppas verkligen att vi fortsätter vara vänner som nu framåt i tiden med en massa med minnen och en mycket stark vänskap.
 
haha den ända bilden jag hittade med mig och hanna, fick beskära den och allt och kanske inte den vackraste meeen ändå

Kommentarer
Postat av: Hanna

baby boo, hade kunnat sitta skriva tillbaka en lika långt text men vi vet att jag inte har tålamod till det hehe...men jag är så jävla glad är vi har blivit KOMPISAR så att säga, tack för detta året <3

2010-12-31 @ 00:10:15
Postat av: louise

hanna: haha meen awe tack desamma! <3

2010-12-31 @ 11:48:21
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0