baby i could really get to know you take my time and show you don't tell anybody what we do when i get lonely


kom till skolan imorse då man fick reda på att det inte var någon skola idag pågrund av snöovädret, inte tillräckligt med lärare osv. stannade dock kvar tillsammans med linnsan och två andra vänner och jobbade på egen hand. därefter blev det ett rejält snöbollskrig haha. kom hem vid halv två då min one tree hill äntligen hade kommit så ungefär det jag gjort, hängt framför tv med en kopp chaite i handen och njutit av säsong 7.. eller njutit och njutit grät nästan för att peyton o lucas inte var med.. vad det nu säger om mig.. låt oss säga att jag älskar one tree hill väldigt djupt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0