8 miles


tror denna bilden var en av den stora delen till vad som fick mig att köpa min lilla fuskpäls haha.
ligger i sängen och kollar oth, suprise liksom.. men gud vad mitt huvud värker, har sådan otrolig huvudverk speciellt varje gång jag reser mig. dör lite.
idag var det i alla fall sista skoldagen, inte för att vi gjorde så mycket. redovisade lite franska och kollade på 8 miles, filmen om/med eminem, otroligt bra var den! imorgon blir det skolavslutning, sen är vi fria för en vecka eller vad det blir.. otroligt skönt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Linn

DUDE VI ÄR FRIA TYP NÄSTAN 3! ;) Puss på dig älskling! <3

2010-12-21 @ 19:19:47
Postat av: Hanna Skattberg

Tjenare, hur mårs de?:)

2010-12-22 @ 12:48:37
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0